Servicio al cliente : método de auditoría y medición. - 2 ed.

Tipo de material: materialTypeLabelLibroEditor: c1999Clasificación CDD: 658.812
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
General 658.812 A486A 2ed (Browse shelf) Available 0019669
Browsing Biblioteca Campus Palmas shelves, Collection: General Close shelf browser
658.8101/F981cu/Ejemplar 4 Curso de mercadeo y ventas 658.8101/F981cu/Ejemplar 5 Curso de mercadeo y ventas 658.812 A341e La excelencia en el servicio 658.812 A486A 2ed Servicio al cliente : 658.812/A545 Cómo tratar con clientes difíciles : 658.812 B267 Marketing de clientes 658.812/B534 Discovering the soul of service :

There are no comments on this title.

to post a comment.