Investigación de mercados : un enfoque aplicado. - 4 ed.

Tipo de material: materialTypeLabelLibroEditor: 2004Clasificación CDD: 658.83
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
General 658.83/M249/4 edición (Browse shelf) Available 0006876
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
658.83/M249/4 edición (Browse shelf) Available 0006877
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
658.83/M249/4 edición (Browse shelf) Available 0006879
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
General 658.83/M249/4 edición (Browse shelf) Available 0007063
Libro - Material General Libro - Material General Biblioteca Campus Palmas
General 658.83/M249/4 edición (Browse shelf) Available 0006242
Browsing Biblioteca Campus Palmas shelves Close shelf browser
658.83/M134/8 edición/Ejemplar 4 Investigación de mercados. - 8 edición 658.83 M169m Marketing de productos para niños : 658.83/M249/4 edición Investigación de mercados : 658.83/M249/4 edición Investigación de mercados : 658.83/M249/4 edición Investigación de mercados : 658.83/M249/4 edición Investigación de mercados : 658.83/M249/4 edición Investigación de mercados :

There are no comments on this title.

to post a comment.